PŘEDVÁDĚCÍ MOTOCYKL
Jedná se o předváděcí motocykl, který má najeto 3380 Km.
Možnost odpočtu DPH
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33.
Volejte 777 715 403
Benelli TRK 502
má oproti verzi TRK 502 X litá kola s hladšími silničními pneumatikami a kola 17“.
Na dobrodružství nemusíš čekat až budeš starý, stačí ŘP skupiny A2 a můžeš již od 18ti let s touto motorkou podnikat stejně dlouhé a náročné výpravy jako tvoji starší kolegové se zbytečně mnohem dražšími motocykly. Dojedeš stejně daleko, stejně rychle a stejně spolehlivě jak oni. Jen tvé náklady na dobrodružství budou mnohem menší a tvá radost mnohem větší.
A až budeš starší, oceníš nižší hmotnost a trvanlivost a tvé náklady na další dávky dobrodružství budou stále mnohem nižší než s jakýmkoliv jiným Adventure motocyklem, nebudeš mít žádný důvod měnit … Za ušetřené peníze zažiješ mnohem více dobrodružství a stále s tebou bude jeden parťák – Benelli TRK 502 má zcela nový dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec.
Maximální výkon je 48 cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,6 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní.
Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přesto že TRK 502 má velmi nízkou spotřebu, je osazen obrovskou nádrži, která poskytuje kapacitu paliva 20 litrů. Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce – vyvinuli jsme vynikající sedadlo na kterém jet celý den není žádný problém. Benelli TRK 502 je ve předu osazen seřiditelnými upside-down tlumiči a vzadu jedním tlumičem.
TRK 502 nabízí maximální pohodlí ve všech aspektech a to i díky velké přední kapotáží či širokým a pevným řídítkům opatřeným kryty rukou, schopným chránit jezdce v jakémkoliv prostředí. Stabilita, bezpečnost a přesnost jsou klíčová slova tohoto nového Benelli TRK 502. Pro bezpečnost je důležitý brzdný účinek, díky dvěma předním plovoucím kotoučům s o 320 mm. Zadní kotouč má o 260 mm. Kola jsou z hliníkové slitiny obuty do pneumatik Pirelli 120 / 70-17 a 160 / 60-17.
Motocykl je vybaven ABS Bosch.
Typ motoru : |
Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel |
Vrtání x zdvih:: |
69 x 66,8 mm |
Zdvihový objem: |
499,6 cm³ |
Kompresní poměr:: |
11,5:1 |
Max. výkon:: |
35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min. |
Max. kroutící moment:: |
46 Nm (4,7 kgm) @ 6000 ot./min. |
Spouštění motoru:: |
elektrické |
Převodovka:: |
6-ti stupňová |
Sekundární převod:: |
řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: |
2220 x 915 x 1480 |
Rozvor:: |
1505 |
Výška sedla:: |
860 mm. Při použití sníženého sedla 830 mm |
Objem nádrže:: |
20l , reserva 3l |
Kolo - přední:: |
hliníkový střed i ráfek ,ocelové špice ,110/80 R19 , |
Pneumatika - zadní:: |
hliníkový střed i ráfek ,ocelové špice ,150/70 R17 |
Odpružení - přední:: |
50 mm teleskopická vidlice Upside -Down , zdvih 140mm |
Odpružení - zadní:: |
Kyvná vidlice ,jeden tlumič nastavitelná pružina , útlum i odskok |
Brzdy - přední:: |
320 mm dvoukotoučové, plovoucí kotouče , ABS |
Brzdy - zadní:: |
260 mm kotoučová ,ABS |
Pohotovostní hmotnost:: |
213 kg bez paliva |
svíčky : |
NGK CR8E |
spotřeba : |
4,1l/100km |